قــــــورتــــة دووول

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

قــــــورتــــة دووول لكل نوبي

من كتر عشقى لمنير والله

حمادةشرقاوى
    حمادةشرقاوى
    مرشحه للأشراف
    مرشحه للأشراف

المزاج : من كتر عشقى لمنير والله Loves

جديد من كتر عشقى لمنير والله

مُساهمة من طرف حمادةشرقاوى الخميس أبريل 23, 2009 6:49 pm

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

هاى يا منايرة ازيكم يارب تكونو بخير كلكم .. عايز اتكلم فى موضوع وياريت محدش بفهم كلامى غلط انا كنت عايز اتكلم فى الموضوع دة من فترة بس كنت متردد او خايف بمعنى اصح حد يغلط او يفعم كلامى غلط بس خلاص ما ينفعش ما اتكلمش علشان الراجل دة انا بعشقة مش بحبة بس وانا عارف فى ناس هتقولى وانت مالك ودية حرية شخصية واتمنى محدش يقول كدة علشان دة اكبر غلط واللى هيقول كدة يبقى مش بيحب منير فى وجهة نظر عشاق الكنج

اولا كلنا شوفنا حفلة سموحة كان تعبان جدا والتعب اللى منير فى شكلة تعب صحى مش تعب ارهاق وربنا يشيل عنة ويشفى ويشفى كل امة محمد جميعا يارب

ياريت كلنا نحاول بقدر ما نستطاع نخلى منير يبطل الشرب ويارب يمنعة ورسالتى تكون بفايدة

منير سنة مش صغير ومجهود اللى بيعملو واحساسة وانفعالة غير عادى وبيبان الارهاق فى كل حفلة وبيقاوم علشان يبسطنا .. ياريت احنا كمان نقف جنبة يمنع الشرب علشان صحتة وعلشان بنحببببببببببببببك يا كنج لازم نقف جنبك وان شاء الله هتبطل الشرب

تانى حاجة لو منير مكنش بيشرب تخيلو كان هيبقى عامل ازاى صوتة هيكون عامل ازاى ؟ انا فى راى هيكون احلى واقوى حنجرة جت فا تاريخ مصر والشرق الاوسط كلها ومن الصعب تكررها ... يارب نهتم بالموضوع دة يا جماعة ياريت

صاصا عااااااااااااااااااشق منييييييير للابد .. يارب الكلام دة منير يشوفوا والله يا كنج من كتر حبى وخوفى عليك طلعت الكلام دة ويارب يجى بنتيجة .. انا اسف طولت عليكم يا منايرة ...(اتمنى الاهتمام ) واللى مش مأيدنى فى الكلام ياريت ما يفهمش الكلام غلط وا يغلطش .. شكرا ليكم

الوقت/التاريخ الآن هو الأحد مايو 19, 2024 2:20 pm